نتایج راو 6 آوریل 2015
سریال.قالب.نرم افزار.موزیک.کلیپ.فیلم.مطلب و ....
تاریخ : جمعه 28 فروردين 1394
نویسنده : MOSLEM

ما در شو راو بعد از رسلمنیا 31 در شهر سن خوزه در کالیفرنیا هستیم. مایکل کول پس از خوشامد گویی در میز گزارشگران به جی بی ال و بوکرتی پیوست.


-براک لزنر و پول هیمن به رینگ میان. به نظر میاد لزنر کاملا آماده برای جنگیدن هست. هیمن خودش رو معرفی می کنه و میگه اون مدافع کشتیگیران دوره پی جی ارا هست که لزنر نابودشون نکنه. آنها درباره رسلمنیا 31 صحبت می کنند. هیمن میگه لزنر کاری رو با رینز کرد که تا حالا کسی نکرده بود. هیمن سوپلکس های لزنر رو یادآوری می کنه. هیمن میگه لزنر آخرین اف فایو رو زد و اما رولینز با کش کردن مزاحم شد. هیمن اشاره می کند که رولینز چلنجر رو پین کرد نه قهرمان رو. ست رولینز با بی انصافی قهرمان شد و لزنر نمی خواد اقدام قانونی کند بلکه ریمچ خواهد گرفت. نه در سامراسلم، اکستریم رولز، پیبک یا رسلمنیا 32 بلکه همین امشب. تماشاچیان شعار "yes" رو سر میدن.

 -استفانی مکمن به سالن میاد و تماشاگران بووووووو میکننن. استفانی راجع به گذشته رسلمنیا و اینا حرف میزنه و تماشاگران راندا رو تشویق میکنن و استفانی از اونا میپرسه که چقدر جالب بود که راندا رو تشویق میکردید. استفانی میگه که ست رولینز قهرمان کمپانی برای کاری به شهر دیگه ای رفته و از راه اونجا به سالن میاد و اونموقع ما با هم صحبت میکنیم در مورد مسابقه.

 

 مسابقه اول
مسابقه برای کمربند بین فاره ای
دنیل برایان در برابر دولف زیگلر

دنیل برایان با اجرای فینیشرش یعنی رانینگ های نی برنده بازی شد.

برنده:دنیل برایان

 

بعد از مسابقه برت اومد به دنیل برایان حمله کرد و ناگهان شیمس برگشتو به همه سوپر استارهای درون رینگ حمله کرد و این موجب شد که شیمس هیل شود و  رفت

 

مسابقه دوم
د نیو دی  و لاکادارگونس(سین کارا و کالستو)دربرابر اسنشنو سزارو و تایسون کید

برنده:د نیو دی و لاکادارگونس

 

-لزنر و هیمن در بکستیج هستند و هیمن میگه رولینز همین جاست

 

مسابقه سوم
مسابقه سر کمربند قهرمانی جهان
براک لزنر دربرابر ست رولینز

براک لزنر در سالن هست و تماشاگران شعار تکرار سوپلک رو سر میدهند که رولینز با جی جی سکرتی وارد سالن میشه. رولینز تایتلش رو رو سر لزنر میگیره و میره تا میکروفون رو برداره

 

رولینز میگه من دارم با استفانی مکمن صحبت میکنم طرفداران بوووو میکنن و میگه پای من آسیب دیده از اینکه رومن رینز و براک لزنر رو کراب استامپ کردم. میگه که من به لزنر ریمچ میدم ولی امشب نه نمیدم. رولینز خندید و تماشاچیان بوووو کردند لزنر می خواست به رولینز بزنه که فرار کرد رولینز اما براک با یک کلوزلاین رولینز رو روی زمین انداخت. لزنر رفت که سوپلکس بره روی رولینز اما او مانع شد. رولینز یک کیک زد به لزنر اما لزنر روی زمین نیفتاد و خواست دوباره فرار کنه ولی باز هم لزنر مانع شد. خواست اف فایو بره که جی جی سکرتی مانع شدند و رولینز هم از فرصت استفاده کرد و از بین تماشاگران فرار کرد و لزنر هم حسابی حال جی جی سکرتی رو گرفت. بعدش به مایکل کول بیچاره اف فایو میزنه بعدش هم میره که به فیلم بدار بزنه ولی استفانی میاد و میگه تو به مدت نامشخصی از کمپانی اخراجی تا من دوباره خبرت کنم. لزنر هم آخرین اف فایو امشبش رو به فیلمبردار بدبخت میزنه.
برنده:بازی انجام نشد

 

استفانی هم به گزارشگر در بکستیج گفت لزنر در اختیار منه چون با ما قرار داد بسته و یک مسابقه ریمچی بهش بدم که حالش جا بیاد.

 

مسابقه چهارم
دیمن میزداو دربرابر استارداست
دیمن میزداو با اجرای فینیشر میز روی استارداست برنده میشود.
برنده:دیمن میزداو

 

-بعد از مسابقه میز وارد میشه و فینیشرش رو به سنداو میزنه و مسخرش میکند و میره

 

مسابقه پنجم
کرتیس اکسل دربرابر آدرین نویل

اسکل یک مشت از حرف های همیشگی خودش رو زد بعدش هم نویل با تشویق اومد و فینیشر بهش زد و بازی رو برد
برنده:آدرین نویل

 

سینا ئوارد رینگ شد. و یکمی درباره کمربندش صحبت کرد و از این بابات که روسف رو شکست داده و کمربند ایالات متحده رو گرفته ابراز خوشحالی کرد. و گفت من امشب اینجا هستم تا دعوت کنم یکی بیاد برای مسابقه. که امبروز وارد سالن شد

 

مسابقه ششم
مسابقه برای کمربند ایالات متحده
جان سینا دربرابر دین امبروز

پس از یک مسابقه سخت سینا با انجام فینیشرش ای ای به بازی پایان داد
برنده:جان سینا

 


بعد از مسابقه سینا با خوشحالی کمربندش رو بالا برد و منتظر شد تا امبروز بلند شه و بعدش هم با او دست داد و از سالن رفت.

 

 

ست رولینز در بکستیج داره مصاحبه میده و میگه که لزنر یک حیوان رام نشده است که باید رام بشه و استفانی درست کار کرد که او رو معلق کرد و میگه که من بهش ریمچ میدم و.لی میخوام کمربندمو به مدت طولانی نزد خودم نگه دارم که رندی اورتون میاد و میگه اونموقع که من کمربندو دادم کسی بهم ریمچ نداد و من الان ریمچمو میخوام و من یک رقیب بزرگم واسه توئ که بیگشو و کین کنار ست رولینز میاآیند و رولینز میگه من یک رقیب دارم ولی تو سه تا دونه پس بهتره بری دو تا همتیمی پیدا کنی تا امشب با هم مسابقه بدیم.

 

مسابقه هفتم
ای جی لی و پیج و نائومی دربرار بلا تیووز و ناتالیا

برنده:ای جی لی پیج و نائومی

 

رایبک در بکستیج به اورتون پیشنهاد میکنه که میتونه هم تیمی رندیاورتون باشه چون دل خوشی از اتوریتی و رولینز نداره و رندی هم با دست دادن اون رو قبول میکنه.

 

مسابقه هشتم
گلداست در برابر روسف
روسف با اجرای اکولید سابمیشن مخصوصش برنده بازی میشه
برنده:روسف

 

 مسابقه مین ایونت
ست رولینز بیگشو و کین دربرابر رندی اورتون رایبک و رومن رینز
رومن رینز رفت برای اسپیر ست رولینز اما رولینز فرار کرد و رومن رینز هم این کار رو روی کین کرد البته بعد از آر کی او رندی روی کین و برنده بازی کرد تیمش رو
برنده:تیم رندی اورتون

بعد از مسابقه رولینز و رینز دارند به هم نگاه میکنند که شو راو 30 مارچ هم به پایان میرسه



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
این وبلاگ برای هواداران کشتی کج طراحی شده(عکس،کلیپ،بیوگرافی و...)در اختیار شما. امید وارم لذت ببرید.wwe-rock